Musik, öl och samba!

Christer tjuvstartar bloggen!

Jag åkte ner ett par dagar innan flyttlasset, eftersom jag måste hämta nycklarna en vardag. Varför inte passa på att lyssna på lite bra musik, dricka ett par öltältsöl i plastmugg och titta på sambadansare?! Trots att jag gått en ofrivillig sambakurs i år så måste jag säga att sambadans verkar gå ut mer på exponering av naken hud än dans, eller vad tycker ni? Jag såg ett norskt band som heter Kaizers orchestra i går, grymt bra! Ganska kraftiga rytmer när två snubbar bankar på plåttunnor med baseballträn och en spelar bildäcksfälg…iklädd gasmask…

I dag tänkte jag se Flogging Molly, Slagsmålsklubben, BWO (jag vet, fel men kul!), Clutch, Millencollin och Opeth (om jag orkar hålla mig vaken…). Kolla in programmet, titta på bilder och läs artiklar om Malmöfestivalen här.

Jag har inte bara roat mig faktiskt! I går fixade jag ett lånekort på stadsbiblioteket och lånade lite kurslitteratur!

         
Länkar till andra bloggar om:

, , , , , ,

Det här inlägget postades i Christer och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

