Promenad i Kirseberg

Christer: I torsdags eftermiddag tog jag en promenad i Kirseberg, området vi bor i. Hanna var en flitig student och stannade hemma, men jag tog mig tid att njuta av eftermiddagssolen (trots att det har blivit kallt i luften nu). Området är väldigt blandat, gammalt och nytt, fint och fult, men jag har valt ut det fina förstås! 🙂

Det måste vara svårmöblerat i det här tornet…

Du kan se fler bilder från Malmö och i större storlekar om du klickar här och jag har lagt in ett par bilder från en konsert i min andra blogg, klicka här.

Det här inlägget postades i Bilder, Christer och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Promenad i Kirseberg

  1. Ping: Die! Die! Die! « Christermagister

  2. Ping: Tisdagstema - Stängd « Christermagister

Kommentera

