Heaven and Hell

heaven-and-hellChrister:

Tänk att någonting som verkar så grandiost, fullkomligt och t o m ganska välordnat inne i huvudet kan förvandlas till sådan banal dynga full av floskler när det hamnar på papper!

Jag har inte skrivit klart min uppgift ännu, men det är ju gott om tid! Det är lång tid till söndag!

Nu sticker jag och tränar och hoppas på att ansträngningen blåser bort alla negativa tankar om min text, ha en trevlig helg allihopa!

Länkar till andra bloggar om: , , , ,

Det här inlägget postades i Christer och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Heaven and Hell

  1. sussi skriver:

    av ren nyfikenhet; vad ska du träna?

  2. christermagister skriver:

    Tränar på gym… Springer lite på ett löpband och lyfter skrot. Jag har precis börjat, men det är skönt! 🙂

Kommentera

