Knarka kaffe och tänka tenta-tankar

Hanna: Minsta möjliga flykttillfälle och jag hugger det på direkten. Den här veckan sitter jag fastkedjad vid datorn då jag har hemtentavecka. Så mycket kan jag säga er att en hemtenta INTE är att föredra framför en salstenta. När man skriver en salstenta så går man dit, skriver i några timmar och sen är man fri. Under en hemtentavecka är du fastkedjad vid tentafrågorna, de följer med dig var du än går… Inte ens när man går på toaletten får man vara ifred. Mina tentatankar har inte hört talas om ordet privacy.

Jag borde analysera ett fall utifrån den sociala inlärningsteorin just nu men som ni märker är det inte vad jag gör. Jag bara väntar på att jag ska komma in i andra andningen så att jag kan fortsätta, och i väntan på den så tänkte jag bara dela med mig av mitt elände till er kära läsare där ute! 🙂

Hoppas att ni har en trevligare onsdagskväll än vad jag har, nu ska jag dricka upp min kopp kaffe, ta mig en cigg och sen är det nya tag som gäller! Heja mig… eller hur?! 😉

Det här inlägget postades i Hanna. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Knarka kaffe och tänka tenta-tankar

  1. Morrica skriver:

    Helt klart, hejja dig! Den sociala inlärningsteorin spökar vid den här datorn också just nu, kör hårt!

Kommentera

