Christers nya blogg

School´s Out 01Jag har startat en till blogg, och jag ser nu att den del jag valde som bild liknar ett cigarettpaket…
Men det kanske är symboliskt.

Det händer ganska ofta att jag vill skriva någonting som inte passar in varken i bloggen Christermagister eller i den här. Jag har ett behov av att skriva lite mer personligt ibland och av att kommentera lite mindre seriösa händelser. Framförallt är jag sugen på att skriva mer om musik.

Min tanke är att alla inlägg i ”School´s Out” ska ha någon slags koppling till musik; det kan vara en bra låt att lyssna på, en text att fundera runt eller bara ett citat som passar in till något annat som jag vill kommentera… Vi får se hur det utvecklar sig! Jag hoppas att du besöker mig även i den nya bloggen ibland! 🙂

Klicka gärna på bilden med en gång och ge mig feedback på hur sidan ser ut. Något som ser konstigt ut i din webläsare? Något som du tycker fattas?

Det här inlägget postades i Christer. Bokmärk permalänken.

Kommentera

