Almost there…

Hanna: Idag har jag: tagit min första Twinrix-spruta och ansökt om nytt pass. En stor eloge ska damen på Passexpeditionen ha då hon såg till så att jag blev riktigt nöjd med min passbild (jag vet, jag är lika chockad jag, men det går att se hyfsat normal ut, det går!). Så nu känns det som att vi är på väg… Aaaaalmost there! 😉

Imorgon är det första tentan i juridik som gäller. Jag är inte särskilt nervös, vilket antingen betyder att det kommer att gå bra eller så betyder det att jag kommer få äta upp min icke-nervositet i ett senare skede. Det vore inte hela världen att kugga då det faktiskt finns omtentor!

Det här inlägget postades i Hanna. Bokmärk permalänken.

Kommentera

