Potatisgratäng

Christer: Hanna jobbar sent på hemtjänsten och jag återfaller till ungkarlsmatlagning. Ibland är det inte helt fel. Kan någon påminna mig om varför jag brukar lägga ner en och en halv timme på att laga egen potatisgratäng när jag kan köpa en påse med färdig gratäng som räcker till två måltider för under tjugo spänn?

Och ja, den är godare än vad jag brukar åstadkomma!

Länkar till andra bloggar om: , ,

Det här inlägget postades i Christer och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Potatisgratäng

  1. syster skriver:

    Läste rubriken och trodde iaf att du inte var så pass ungkarl att du skönk till den nivån att köpa färdig, Christer.

Kommentera

