God morgon, god middag, god kväll

Christer: Det var inte många dagar sedan jag möttes av en i alla fall gryende sol när jag gick upp på morgonen, men i dag var det kolsvart och månsken. När jag stod där i mörkret så tänkte jag att det var ganska passande med tanke på de förskräckliga händelserna här i staden och på jobbet möttes jag av halvt hysteriska och gråtande nioåringar; skoldagen blev inte riktigt som planerat…

Tack och lov gav mörkret vika och vi fick ytterligare en solig höstdag. Efter att ha pratat om galna krypskyttar och försökt hantera barnens rädsla hela förmiddagen tyckte jag att jag förtjänade en promenad i Folkets park.

God middagDet finns någonting svagt störande med ett öde tivoli, men för ett ögonblick var det än mer störande att upptäckta mannen i karusellen!

Och nu säger jag god kväll och unnar mig en grogg innan maten! God kväll!

Länkar till andra bloggar om: , , , ,

Det här inlägget postades i Bilder, Christer och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till God morgon, god middag, god kväll

  1. Jenny Holmer skriver:

    God kväll! Här har vi precis fått en sushi-middag med pappa efter en solig höstdag. Behåll solen i sinnet! Hälsningar från La Famiglia

Kommentera

