Dörrterror

Finns det något man kan göra för att slippa dessa #%&#!! brev från Postkodlotteriet? Det känns som att hälften av all post som dimper ner genom brevlådan ”pryds” av en slemmigt leende Rickard Sjöberg, och det får mig att må illa! Kuverten åker förstås oöppnade direkt i papperskorgen!
(Mer om Postkodlotteriet i AB.)

KSMB skrev en låt om Jehovas vittnens dörrterror, men de vill ju i alla fall väl…

Länkar till andra bloggar om:
, , , ,

Det här inlägget postades i Christer och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Dörrterror

  1. metabolism skriver:

    En väldigt bra låt! Och väldigt irriterande reklamutskick, ja! /Janis

  2. nils skriver:

    ring dem och be om att inte få utskicket mer. det gjorde jag.

  3. Jonas skriver:

    Stryk över adressen, och skriv ”Retur avsändaren” alternativts skriv dit Rikard Sjöbergs adress…

    Det andra alternativet är att kolla adresskällan, oftast SPAR och sedan meddela dem att du vill ha en reklamspärr: http://www.sparnamnden.se/omspar.4.6d02084411db6e252fe80007147.html

  4. Jah Hollis skriver:

    Jag brukar riva kuverten i tusen bitar innan jag slänger dom. På så vis lättar jag i alla fall lite på trycket.

Kommentera

